Całodobowe wsparcie klienta ConSol Monachium: Certyfikat ISO 9001 z najwyższym wynikiem

Po raz dwunasty z rzędu ConSol otrzymał najwyższe noty podczas audytu wykonanego przez TÜV Süd. Centrum operacyjne ConSol zostało poddane audytowi w połowie sierpnia bieżącego roku. Audytor TÜV po raz kolejny potwierdził certyfikatem wysokie standardy w profesjonalnej administracji IT oraz doskonałą obsługę klienta w całodobowym centrum wsparcia. Audytor był pod wrażeniem „kompleksowej dokumentacji zgłoszeń” oraz „bardzo dobrych wyników w obszarze satysfakcji klienta”. Zarządzanie procesami w centrum operacyjnym jest realizowane za pomocą systemu ConSol CM BPM. Pozwala on na profesjonalną administrację, monitoring i pomoc w utrzymaniu systemów klientów ConSol.

 

ConSol - historia certyfikacji ISO:

  • ConSol zdobył certyfikat ISO 9001:2000 w sierpniu 2003 po zaledwie ośmiu miesiącach przygotowań
  • Po dwóch audytach monitorujących ConSol otrzymał najwyższe wyniki w audycie finalnym w czerwcu 2006
  • W lipcu 2009 nowy audytor z TÜV Süd przeprowadził audyt zgodnie z DIN EN ISO 9001:2008. Wynik: najwyższe oceny
  • Po pomyślnych audytach monitorujących w 2010 i 2011, ConSol po raz kolejny uzyskał certyfikat w sierpniu 2012 na podstawie audytu kompleksowego. Certyfikacja jest ważna do 12 lipca 2015
  • Audyty monitorujące w 2013 i 2014 zakończyły się sukcesem