CM.Track - nowy wygląd i możliwości naszego portalu

Portal CM.Track, dodatek umożliwiający interakcje klientów z naszym produktem ConSol CM BPM zyskał nowy wygląd oraz możliwości adaptacji.

CM.Track to wspólna platforma dla interakcji między pracownikami, zewnętrznymi i wewnętrznymi klientami oraz partnerami. Dzięki wprowadzonym ulepszeniom w zakresie architektury i interfejsu graficznego portal jest teraz łatwiej rozszerzalny i elastyczny, co pozwala na jeszcze lepsze dostosowanie go to indywidualnych wymagań klienta.

CM.Track - szczegóły

Nowa wersja CM.Tracka dostarcza dokładnie tego samego zestawu funkcjonalności co poprzednia czyli umożliwia:

  • Otwarcie ticketa
  • Śledzenie zmian w ticketach
  • Dodawanie komentarzy oraz załączników do ticketów
  • Wyszukiwanie informacji w sekcji FAQ

Największą korzyścią wprowadzoną wraz z nową wersją portalu jest jego elastyczność i otwartość na wprowadzanie nowych funkcjonalności czy rozszerzeń.

„Poprzednia wersja CM.Tracka była mało elastyczna w kontekście specyficznych rozszerzeń dlatego musieliśmy spojrzeć na architekturę z szerszej perspektywy co poskutkowało decyzją o całkowitym przeprojektowaniu rozwiązania i zakodowaniu go od nowa”, mówią Jan Zahalka i Katja Kramer z zespołu Zarządzania Produktem ConSol CM BPM. 

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatu prac nad CM.Trackiem i z niecierpliwością czekamy na opinię od pierwszych użytkowników. Nowy CM.Track dostarcza naszym klientom ergonomicznego, nowoczesnego i łatwego w użyciu interfejsu. Jednocześnie jego architektura jest przygotowana tak, aby pozwolić na szybki rozwój nowych funkcjonalności.”

Tak prezentuje się nowy CM.Track