AXA Assistance: Optymalna jakość usług

Specjaliści z zespołu wsparcia AXA Assistance IT, za pomocą ConSol CM BPM świadczą swoje usługi 300 pracownikom. Oprogramowanie poprawiło wydajność i przejrzystość działania helpdesku, przez co przyczyniło się do ciągłego usprawniania infrastruktury IT i poziomu usług.

Rozwiązanie helpdesk jest używane w niemieckich placówkach w Monachium i Frankfurcie do wewnętrznego wsparcia IT.
AXA Assistance optowała za wykorzystaniem ConSol CM głównie ze względu na jego elastyczność: dzięki rozbudowanemu silnikowi workflow specyficzne procesy AXA Assistance mogą być szybko i łatwo mapowane, zapewniając przejrzystość i usprawniając pracę w całej firmie. Intuicyjny interfejs i prosta administracja to kolejne zalety, które zdecydowały o wyborze ConSol CM. AXA Assistance może samodzielnie rozwijać rozwiązanie oparte o ConSol CM, bez dodatkowych kosztów związanych z konsultingiem.

Korzyści:

  • Zastosowanie w całej organizacji
  • Przejrzystość procesów wsparcia
  • Uproszczone workflowy
  • Ergonomia i prosta administracja
  • Elastyczne raportowanie

„Nawet podczas instalacji pilotażowej byliśmy zaskoczeni liczba zgłoszeń, którą mogliśmy obsługiwać codziennie – przed wdrożeniem systemu ConSol CM nie mieliśmy takiej przejrzystości. Oprogramowanie znacząco polepszyło obustronną komunikację w procesie wsparcia IT”.

Dorothée Appel, Dyrektor IT i Technologii, AXA Assistance