BR: Zarządzanie usługami i księgowość

„Bayerischer Rundfunk” (BR, Bawarska Korporacja Transmisyjna) używa ConSol CM BPM w dziale Technologii Systemów Telewizyjnych do obsługi wsparcia użytkowników, rejestracji czasu pracy oraz alokacji kosztów. Jedną z największych zalet systemu jest silnik workflow, który z łatwością modeluje procesy obsługi wsparcia. Drugim plusem ConSol CM jest łatwość jego obsługi: pracownicy są w stanie pracować z systemem po bardzo krótkim szkoleniu.

ConSol CM usprawnia komunikację z klientami oraz pomiędzy 80 pracownikami firmy. Workflowy zaprojektowane za pomocą systemu pomagają w ustaleniu priorytetów zgłoszeń oraz w kwalifikacji ich do pierwszego, drugiego lub trzeciego poziomu wparcia. Interfejs webowy pozwala na łatwy dostęp do potrzebnych informacji w każdym momencie. Z kolei jasne procesy skracają czas przetwarzania zgłoszeń.

Wielopoziomowe atrybuty pozwalają na odpowiednie zarejestrowanie czasu pracy nad zgłoszeniem i fakturowanie go do odpowiedniego wydziału.

Korzyści:

  • Prostsze procesy – poprawiona przejrzystość oraz znacznie zredukowane czasy pracy nad zgłoszeniem
  • Wysokie zadowolenie użytkowników systemu
  • Alokacja kosztów z uwzględnieniem miejsca ich powstawania
  • Automatyczne raporty – lepsza kontrola i administracja
  • Skalowalność oraz minimalne koszty administracji

„Szczególnie cenimy sobie przejrzystość jaką zagwarantował nam ConSol CM. Teraz od razu widzimy jakie zadanie zostało wykonane przez dany wydział. Dodatkowo nasi pracownicy bardzo dobrze odbierają pracę z systemem. W fazie testowej udało nam się zakończyć tysiąc zgłoszeń w kilka miesięcy”.

Ingo Kullmann, Dyrektor FS Systems Technology, Bayerischer Rundfunk