Brainloop: Bezpieczna obsługa klienta dzięki ConSol

Dostawca kompleksowych usług IT wdraża ConSol CM BPM jako narzędzie do zarządzania usługami. Brainloop AG to wiodący dostawca rozwiązań, które pozwalają organizacjom pracować z poufnymi danymi oraz dokumentami bez ograniczeń. Firma zdecydowała się na wdrożenie rozwiązania ConSol CM od firmy ConSol Software GmbH w kontekście procesów obsługi klienta. Dział obsługi klienta zbiera oraz obsługuje wszystkie zgłoszenia dotyczące wsparcia platformy webowej Brainloop, która spełnia wysokie wymagania bezpieczeństwa. Te tak zwane „pokoje danych” dostępne dla klientów zewnętrznych pozwalają na pracę z poufnymi informacjami. Rozwiązanie ConSol CM wygrało z konkurencją dzięki elastyczności, łatwej implementacji, doskonalej ergonomii oraz możliwości wdrożenia w modelu SaaS.

Wymagania Brainloop:

Brainloop oferuje przyjazne dla użytkownika „pokoje danych”, które pozwalają firmom na współdzielenie poufnych danych w bezpieczny sposób. Organizacje mogą na przykład wdrażać nowe koncepcje bezpieczeństwa czy przepisy oraz edytować i wymieniać się nimi z partnerami. Szybkie i profesjonalne wsparcie jest niezbędne aby bezpieczna wymiana danych mogła funkcjonować bez przerwy. Przykładowe zgłoszenie może dotyczyć braku możliwości wysłania SMSa z „pokoju danych” albo braku dostępu do jakiegoś dokumentu. Takie zgłoszenie trafia następnie do działu operacyjnego, gdzie jest rozwiązywane. „Mieliśmy wiele nowych wymagań, które implikowały konieczność wdrożenia szerokiego wachlarza procesów wsparcia naszych klientów” tłumaczy Susanne Raisch, Szefowa Działu Wsparcia Klienta w Brainloop. „Czynnikami ważnymi dla nas były centralny system do obsługi zgłoszeń, możliwość śledzenia tych zgłoszeń oraz możliwie najkrótsze czasy reakcji. Znaleźliśmy te wszystkie elementy w rozwiązaniu wspierającym obsługę klienta – ConSol CM”.