ElectronicPartner: Inteligentne zarządzanie relacjami z klientem z ConSol CM

ElectronicPartner Group z siedzibą główną w Dusseldorfie, to jedna z największych sprzedawców sprzętu komputerowego, telekomunikacyjnego i AGD w Europie. Ponad 5,000 pracowników tworzy jednostki handlu bezpośredniego, specjalistycznych sklepów elektronicznych MEDIAMAX i dział comTeam zajmujący się wytwarzaniem systemów. Głównym celem firmy jest zapewnienie profesjonalnej obsługi swoim klientom oraz dostarczanie produktów najwyższej jakości.

Dynamicznie rosnąca liczba zapytań mailowych spowodowała konieczność wdrożenia systemu do zarządzania procesami biznesowymi. Po trzymiesięcznym okresie testowym ConSol CM BPM został wdrożony na produkcji.

ConSol CM BPM działa w firmie ElectronicPartner od ponad pięciu lat, system jest regularnie aktualizowany i obecnie wspiera szeroki wachlarz procesów związanych z obsługą klienta. Oprogramowanie umożliwia modelowanie workflowów dla zapytań o produkty i procesy zwrotów, tworzenie formularzy mailowych i używanie ich w procesach oraz korzystanie z helpdesku IT za pomocą różnych klientów.

Korzyści:

  • Szybka i wydajna obsługa zapytań od klienta
  • Process-driven coordination of customer requests
  • Complete documentation of requests and results
  • User-friendly, quick and easy to use
  • Improved workflow and greater transparency in customer processes

„Kluczową zaletą ConSol CM jest to, że można go łatwo adaptować do zmian organizacyjnych. ConSol jako partner efektywnie wspiera procesy zmian czy aktualizacji”

Ralf Heitmann, Head of IT Operations, ElectronicPartner Handel SE