EURO-LOG AG: Satysfakcja klienta dzięki ConSol CM/

Usytuowana blisko lotniska w Monachium firma Euro-Log to wiodący dostawca usług logistycznych zatrudniający około 80 osób. Innowacyjne aplikacje, własne centra obliczeniowe oraz połączenia pozwalają na ekstremalnie wydajne procesy logistyczne – jeżeli klient jest zadowolony, to zadowolony jest także dostawca.

Profesjonalny CSM i wydajne przetwarzanie kolejek klienckich to priorytet dla Euro-Log – to właśnie dlatego centrum wsparcia klienta używa ConSol CM/ BPM jako narzędzia do zarządzania obsługą klientów.

Korzyści:

  • Wydajne przetwarzanie zapytań dzięki jasnym procesom
  • Optymalna jakość usług: ściśle przestrzegane SLA
  • Przejrzystość danych klienta oraz zapytań
  • Krótki czas szkolenia

„Optowaliśmy za ConSol CM/, ponieważ chcieliśmy mieć zintegrowaną platformę do zarządzania naszymi procesami wsparcia klienta. To z kolei zapewniło nam pełny obraz naszych klientów bez niekompatybilności między aplikacjami. Dodatkową zaletą ConSol CM/ jest fakt że, proces importu danych z innych systemów przebiegł bez problemów i jak przewidywaliśmy, integracja ConSol CM/ z naszym środowiskiem IT była łatwa. Dzięki łatwemu interfejsowi czas szkolenia był zredukowany do minimum”.

Jörg Fürbacher, CEO w EURO-LOG