Regensburg: Administracja miastem

Administracja miasta Regensburg używa systemu ConSol CM BPM już od ponad 11 lat. Procesy z zakresu helpdesku, zakupów oraz składania zamówień są obsługiwane przez ConSol CM od początku jego wdrożenia. Zamiast produkować sterty papierów, pracownicy tworzą zamówienia oraz zgłoszenia w formie elektronicznej, które za pomocą ConSol CM są przekazywane do odpowiednich działów. Wszystkie zgłoszenia przechodzą zdefiniowaną ścieżką, co znacznie skraca czas ich akceptacji i realizacji.

Zalety:

  • Helpdesk, zamówienia i zakupy obsługiwane przez jeden system
  • Modularność
  • Wdrożenie systemu wraz z utworzeniem workflowów zajęło tylko dwa tygodnie
  • Zorientowanie na klienta
  • Zadowolenie użytkowników

„Wartym odnotowania jest fakt, że po dziewięciu miesiącach używania systemu, pracownicy lubili z nim pracować i nie postrzegali go jako narzut administracyjny. Pojawiła się nawet nutka zazdrości wśród pracowników, którzy jeszcze nie mogą używać CM-a. W przyszłości planowane jest wdrożenie usług elektronicznych dla urzędu miasta, które również będą oparte o ConSol CM”.

Heidi Kick, administracja miasta Regensburg