RZV GmbH: Wsparcie IT dla złożonych aplikacji

RZV GmbH to wiodący dostawca rozwiązań do przetwarzania danych dla służby zdrowia i placówek socjalnych - oferuje usługi w zakresie zasobów ludzkich oraz zarządzania. Przeciętnie Centrum obsługi RZV, które stanowi centralny punkt kontaktu otrzymuje 150 zgłoszeń dziennie. Zgłoszenia są obsługiwane przy pomocy oprogramowania helpdesk ConSol CM BPM, które zapewnia szybkie i skuteczne wsparcie oraz przejrzystość procesów – od utworzenia zgłoszenia do jego archiwizacji.

Interfejs webowy ConSol CM został dostosowany do potrzeb różnych departamentów RZV, włączając rozwiązanie SAP ERP (FI, CO, FI-AA, MM), SAP dla służby zdrowia (razem z SAP Patient Management). W przypadku awarii systemu pola typu checkbox pomagają użytkownikowi na szybką identyfikację oraz lokalizację problemu. To zaoszczędza sporo czasu w obsłudze zgłoszeń, ponieważ ważne informacje są dostępne na każdym poziomie wsparcia.

Korzyści:

  • Wgląd we wszystkie zgłoszenia oraz sposób rozwiązania
  • Przejrzyste procesy i odpowiedzialności
  • Spersonalizowany interfejs użytkownika
  • Lepsza jakość obsługi klienta
  • Historia zgłoszeń archiwizowana centralnie
  • Rozwiązanie skalowalne, łatwo integrujące się z istniejącą infrastrukturą IT

„Dzięki systemowi ConSol CM znamy dokładną liczbę oraz typ zgłoszeń i mamy wgląd w cały proces pracy nad zgłoszeniem. Dodatkowo dokładna kategoryzacja zgłoszeń znacząco przyśpieszyła kierowanie ich do odpowiednich grup wsparcia. Jest to główny powód, dla którego nasi pracownicy tak szybko zaakceptowali nowe oprogramowanie”.

Jochen Markschat, Dyrektor Service Center w RZV GmbH