Opinie klientów - ConSol CM/ BPM

AOK Byern

  • „Oprogramowanie ConSol czyni nasze procesy tak przejrzystymi, że łatwo jest dostrzec nieuczciwe praktyki. Zatrudnienie firmy ConSol było czyms oczywistym ponieważ już od lat pracujemy razem w obszarze zarządzania usługami IT oraz obsłudze pomyłek medycznych. Szczególnie cenimy sobie doświadczenie konsultantów, a pracownicy ConSol znają obecnie nasze procesy tak dobrze jak my sami.”

    Ralf M. K. Brum, Area Director Basic Issues in Project Process Management – Nadużycia w Służbie Zdrowia
  • „ConSol CM/ pomógł AOK zrobić pierwszy krok w kierunku SOA. Ponad to wdrożenie było bardzo ważne w kontekście kierunku przyjętego dla infrastruktury  IT. AOK będzie mogło reagować na zmiany bardziej elastycznie i redukować koszty w okresie długoterminowym. Dzięki udanej długoterminowej współpracy z ConSol w przeszłości, wybór firmy jako dostawcy był łatwy.” 

    Peter Schmitt, Division Manager at Kubus IT, the IT Service Provider for AOK Bayern

Axa Assistance

„Już podczas wdrożenia pilotażowego byliśmy pod wrażeniem liczby zgłoszeń jaką możemy obsłużyć każdego dnia. Wdrożenie ConSol CM/ znacznie poprawiło komunikację w kontekście wsparcia IT.”

AXA Assistance – Dorothée Appel, Director of IT and Technology

Barmenia Insurance Company

„Dla Barmenia Insurance Co., nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem oznacza wdrożenie skutecznych technologii komunikacyjnych i informacyjnych. ConSol CM/ odpowiada na nasze zapotrzebowanie w kontekście obsługi żądań i pozwala na modernizację jeżeli jest potrzebna. Dodatkowo, co jest niezmiernie ważne dla powodzenia wdrożenia: Akceptacja pracowników dla tego systemu jest bardzo wysoka.“

Lothar Klose, Department Head Communication Services

Bayerischer Rundfunk

„Szczególnie cenimy sobie przejrzystość jaką daje nam ConSol CM/. Teraz bardzo łatwo możemy zobaczyć, które zadania zostały zrealizowane przez dany departament. Ważnym dla nas jest również fakt, że pracownicy zaakceptowali ten system. Dzięki temu w ciągu kilku miesięcy fazy testowej byliśmy w stanie obsłużyć tysiące zgłoszeń.”

Director of FS Systems Technology

Federal Republic of Germany Finance Agency Co.

„ConSol dobrze zrozumiał wymagania agencji finansowej: ConSol CM/ umożliwia prezentację złożonych procesów i komponentów z zakresu zarządzania reklamacjami i kontaktu z klientem. Dzięki temu nasi pracownicy są zawsze dobrze poinformowani w zakresie procesów, z którymi pracują, co pozwala im na szybką obsługę zgłoszeń. Dzięki standardowej notacji wiedza na temat procesów może być łatwo przekazana do wszystkich zespołów z działu obsługi klienta. Dodatkową dużą zaletą była możliwość łatwej integracji ConSol CM/ z naszą istniejącą infrastrukturą.“

Jörg Plinke, Divisional Manager Consumer Business

Emmendin Billing Center

„ConSol CM/ pokazuje swój prawdziwy potencjał kiedy rozwiązanie problemów zależy od współpracy kilku działów.”

Manuela Schiff, Project and Quality Management

EP:Netshop GmbH

„Wybraliśmy ConSol CM/ ponieważ to doskonałe i ekonomiczne rozwiązanie do nowoczesnego zarządzania obsługą klienta. Dzięki jego skalowalności może ono rosnąć wraz z rozwojem naszej firmy.”

Dr. Michael Krumpholz, CEO

EURO-LOG Corp.

„Zdecydowaliśmy się na system ConSol CM/ jako implementację jednolitego systemu do świadczenia wsparcia naszym klientom. Umożliwiło nam to całościowy wgląd w den klienta bez konieczności używania różnych mediów. Dużą zaletą ConSol CM/ był szybki proces transferu danych oraz łatwa modyfikacja interfejsu użytkownika aby przystosować go do naszych wymagań. Dodatkowo system bardzo łatwo zintegrował się z naszą architekturą IT oraz wymagał bardzo krótkiego szkolenia dla pracowników aby umożliwić im wydajną pracę z jego wykorzystaniem.“

Jörg Fürbacher, CEO

Fraport AG

„Po wdrożeniu systemu, które miało miejsce w kwietniu 2010 roku znacznie wzrosła wydajność naszej pracy w obszarze operacyjnym. Najważniejsze wymieniane przez pracowników zalety to prostota działania, przejrzystość i szybkość oprogramowania. Zarząd z kolei jest zadowolony z możliwości raportowania i unifikacji bazy danych dla wszystkich procesów.“

Thomas Klisch, Technical Leader of the Project Impulse Management

Non-profit Workshops and Dwellings Co.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w odpowiednim momencie wkroczyliśmy w świat systemów do zarządzania obsługą klienta. W czasach kiedy używaliśmy do tego celu naszego wewnętrznego systemu, nasza elastyczność była ograniczona przez jego sztywne ramy oraz brak możliwości eskalacji. Dzięki ConSol CM/ nasza praca stała się dużo łatwiejsza. Dodatkowo oprogramowanie można zastosować w innych obszarach działalności biznesowej niż obsługa klienta, co zamierzamy zrobić w przyszłości. Duża skalowalność systemu także jest jego niepodważalną zaletą.“

Michael Klein, System administrator

Gutenberg Computer Center 

„Dla nas ważnym było abyśmy nie musieli dostosowywać swoich procesów do oprogramowania z powodu
braku jego elastyczności.“

Dr. Bernhard Baehr from Quality Management

Haribo Co.

„Dzięki elastyczności oraz łatwości w użyciu ConSol CM/ skróciliśmy o połowę czas obsługi zgłoszeń naszych klientów. Dodatkowo system umożliwia indywidualne podejście do każdego klienta.“

Marco Alfter, Head of Press and Public Relations

Heimbach Co.

„Dzięki aplikacji Workflow Designer będącej częścią systemu ConSol CM/ możemy dokładnie odwzorować nasze procesy i zmieniać je na działającym systemie. Ciągła dokumentacja zapytań i skarg klientów pozwala nam z kolei na jeszcze lepsze dopasowanie naszych produktów do wymagań klientów.“

Marco Bachmann, IT Coordinator Sales and Thorsten Vonden, Complaint Coordinator

ID.KOM Group

„Dzięki pracy z ConSol CM/ wiele rzeczy stało się dla nas prostszych. Byliśmy w stanie połączyć nasz oddział w Ulm z siedzibą główną firmy w Kempton i uzyskać pełny obraz naszych procesów. ConSol CM/ to system dokładnie spełniający nasze wymagania. Jest wydajny i oferuje dużą przejrzystość procesów.”

Markus Kuhn, Technical Leader

Johnson Controls IFM Industrie GmbH

„Zaraz po prezentacji ConSol CM/ wiedzieliśmy, ze to rozwiązanie dla nas. W krótkim czasie byliśmy w stanie stworzyć dzięki niemu system do automatycznego zarządzania zadaniami. Dzięki ergonomii rozwiązania mogliśmy zacząć go używać po zaledwie 4 godzinnym szkoleniu.”

Volker Kalkbrenner, Project Manager

KALO-Group

„Rozszerzalność ConSol CM/ jest praktycznie nieograniczona. Na początku skoncentrowaliśmy się na wprowadzeniu ITIL V3. do naszego procesu Service Desk oraz pozyskaniu kompleksowych raportów. Obecnie czerpiemy korzyści z możliwości mapowania procesów, które są ze sobą połączone. Planujemy także zaimplementować procesy zarządzania projektami i aktywami za pomocą ConSol CM/. To drugie jest możliwe dzięki funkcjonalności, która pozwala na tworzenie danych odwzorowujących sprzęt, oprogramowanie i licencje.“

Björn Skottke, Head of the IT Organisation

Kyocera Mita Deutschland

„Dzięki skalowalności i elastyczności ConSol CRM pozwala wdrażać stopniowo i planować z rozmachem.”

Stefan Mauer, Business Development Manager

State Capital Munich

  • „Od czasu wdrożenia nowego systemu można skontaktować się z naszym centrum hotline za pomocą maila, zmniejszyło to znacznie liczbę telefonów. Jednocześnie obsługa zgłoszeń stała się niezależna od osoby obsługującej. Dzięki elastyczności i rozszerzalności użytkownik może cały czas „podróżować” przez procesy i odkrywać jaki następny krok może wykonać.

    Andreas Feiertag, Head of Information Processing, Munich City Drainage (MSE)
  • „Założyciel i właściciel firmy Dr. Ulrich Schwanengel ponad 23 lata temu stworzył firmę, która łączy sukces ekonomiczny z wyjątkowymi korzyściami dla pracowników. Sprawiedliwość, docenianie pracownika i kompetencje zarządcze wyróżniają ConSol na plus.“

    Christian Ude, Burmistrz Monachium

NTS New Technology Systems Co.

„Oprogramowanie do obsługi klienta ConSol CM/ umożliwia nam szybką, tanią i profesjonalną realizację złożonych zadań dzięki swojej skalowalności i elastyczności. Dodatkową zaletą jest wsparcie, które świadczy ConSol.”

Johannes Stürzlinger, BSc Project Manager

Regional Appeal Court Stuttgart 

„Decyzja o wdrożeniu ConSol CM/ była właściwa. Najnowsze ulepszenia wprowadzone przez nas tylko to potwierdziły. Obciążenie administracyjne znacznie się zmniejszyło, jednocześnie obsługa klienta stała się prostsza. Dane użytkowników, którzy używają funkcji raportowania są centralnie zarządzane przez ConSol CM/, przez co użytkownicy mogą się logować do obu systemów za pomocą tego samego loginu.“

Agnes Aderhold, Chairperson Judge and Head oft he common IT-Authority Justice

Orchestra Service Co.

„Zaraz obok naszego zespołu ekspertów, ConSol CM/ jest bardzo ważnym czynnikiem poprawiającym satysfakcję klienta.”

Dietmar Ulrich, Managing Director, about IT-Support with ConSol CM/

RZV Co.

  • „Dzięki ConSol CM/ znamy dokładnie liczbę i pochodzenie zgłoszeń, które do nas spływają oraz możemy śledzić cały proces pracy nad nimi. Precyzyjne logowanie obsługiwanych przypadków znacznie przyśpiesza ich transfer między zespołami. Dzięki temu nowe oprogramowanie szybko zyskało akceptację naszych pracowników.”
  • „Uzyskanie certyfikatu ISO 20000 po raz kolejny potwierdziło, że nasze usługi są najwyższej jakości. ConSol CM/ w znacznym stopniu pomógł w tym procesie. To elastyczne, zorientowane na procesy rozwiązane ITSM, które szybko mogło być zaadaptowane do naszych wymagań oraz tych stawianych przez ISO 20000. Można powiedzieć, że ConSol CM/ to centralny komponent naszego systemu zarządzania.”

Jochen Markschat, Leader of the Service Center

Scheidt & Bachmann

„Byliśmy pod dużym wrażeniem elastyczności i możliwości konfiguracyjnych ConSol CM/.
Dzięki aplikacji Workflow Designer możemy samodzielnie zmieniać nasze workflowy w dowolny sposób tak, aby spełniały wymagania naszych niemieckich i międzynarodowych jednostek organizacyjnych.”

Thomas von Kannen, FCS Help Desk Manager

Administracja miastem Celle

„ITIL oraz nowe rozwiązanie z firmy ConSol wprowadziło nasz wewnętrzny support w nową erę: Związane z tym były oczywiście znaczne zmiany w naszym workflow, które wymagały od naszej załogi akceptacji nowego zorientowanego na procesy podejścia do pracy. Teraz po sześciu miesiącach pracy z systemem możemy spokojnie stwierdzić, że praca zespołu wsparcia stała się bardziej wydajna oraz, że pracownicy są bardziej z niej zadowoleni. To wszystko pokazuje trafność naszej decyzji. Oprogramowanie oferuje skalowalność i elastyczność w stopniu pozwalającym nam na optymalizację naszych procesów krok po kroku.”

Rainer Badur, certified ITIL Service Manager

Miasto Potsdam

„Szukaliśmy nowego rozwiązania helpdesk, które będzie na tyle elastyczne i skalowalne, że pozwoli nam stopniowe wdrażanie obsługi naszych procesów za jego pomocą. Prezentacja oraz dobre referencje firmy ConSol przekonały nas do wybrania ConSol CM/. Duży sukces pierwszego projektu pokazał, że decyzja była słuszna.”

Karl-Heinz Piechatschek, IT Head

Miasto Regensburg

„Wartym odnotowania jest fakt, że po dziewięciu miesiącach używania systemu, pracownicy lubili z nim pracować i nie postrzegali go jako narzut administracyjny. Pojawiła się nawet nutka zazdrości wśród pracowników, którzy jeszcze nie mogą używać CM-a. W przyszłości planowane jest wdrożenie usług elektronicznych dla urzędu miasta, które również będą oparte o ConSol CM/”.

Heidi Kick, PR department of Regensburg

Municipal Utilities Jena-Pößneck

„Dzięki ConSol CM/ znaleźliśmy rozwiązanie, które łączy w sobie zarządzanie aktywami z systemem zgłoszeń opartym o workflow. Pracownicy mogą teraz korzystać z zarządzanego przez procesy i monitorowanego przez eskalacje systemu wsparcia. Zgłoszenia są rozwiązywane szybciej, wszystkie dane są zapisywane centralnie i żadne informacje nie są gubione. Wdrożenie systemu udało się bez problemów. Razem z konsultantami ConSol wypracowaliśmy optymalne dla nas funkcjonalności i procesy, a po krótkiej fazie pilotażowej mogliśmy bez problemów wejść fazę produkcyjną.”

Sylvia Lippold, Team leader Application Support at varys

SCHUFA Holding Corp

„ConSol CM/ przekonał nas swoimi możliwościami adaptacyjnymi oraz możliwością centralnego zarządzania danymi klientów. Dzięki temu nie tylko przyśpieszyliśmy proces obsługi ale także poprawiliśmy znacznie jakość naszej bazy danych dzięki możliwościom analitycznym ConSol CM/.”

Holger Loos, Leader of the SCHUFA Consumer Service Centers

TNT Innight Co.

„Dzięki rozwiązaniu helpdesk ConSol CM/ pracownicy działu usług ICS mogą pracować w sposób sterowany przez procesy oraz w zgodzie z ITIL. Rozwiązanie jest dostosowane do naszych potrzeb i zapewnia, że każde zgłoszenie przetwarzane jest szybko i pomaga uniknąć sytuacji, gdzie dwie osoby pracują nad tym samym problemem. Przejścia między zmianami oraz wakacje czy nieobecności są teraz dobrze udokumentowane i jasno uregulowane. Podsumowując, ConSol CM/ wspiera wydajną pracę, optymalizuje użycie zasobów ludzkich oraz sprawia, że pracownicy koncentrują się na swoich kluczowych obowiązkach.”

Ralf Peter, Head of ICS Services & Support

UniCredit Direct Services GmbH

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z poziomu usług konsultingowych, wdrożeniowych i szkoleniowych firmy ConSol. Każdego dnia widzimy jak bardzo elastyczny jest ConSol CM/. Z tego powodu w przyszłości wdrożymy ten system w innych działach naszej firmy.”

UniCredit Direct Services GmbH – Niklas Wandpflug-Reiter, IT- and project manager

University of Duisburg-Essen

„Optowaliśmy za narzędziem ConSol CM/ ponieważ jest bardzo wydajne i łatwe w użyciu. Z powodu dużych rozmiarów naszego uniwersytetu otrzymujemy kilkaset zapytań tygodniowo, które teraz
możemy przetwarzać szybciej i bardziej skupiać się na celach. Od momentu wdrożenia ConSol CM/ znacznie zredukowaliśmy czasy reakcji, zwiększyliśmy liczbę przetworzonych zapytań i w konsekwencji oszczędziliśmy dużo czasu.”

Dr. Holger Gollan, acting head of the business area Media and Customer Service in ZIM

WashTec WashTec Corp.

„Jesteśmy zadowoleni z wdrożenia wydajnego narzędzia do komunikacji wewnętrznej. Decyzja o wyborze ConSol CM/ była łatwa, ponieważ mogliśmy użyć już istniejących fundamentów. Komponenty ConSol, które już mieliśmy, spełniały znakomicie swoje zadanie w środowisku helpdesk, w szczególności możliwości eskalacji. Te czynniki zaważyły najbardziej na naszej decyzji.”

Martin Rohde, Head of Technical Service at WashTec

WISAG Industrial Cleaning Holding

„Dzięki ConSol CM/ wszystko czego potrzebujemy mamy w jednym systemie, możemy automatyzować naszą pracę i porzucić raz na zawsze arkusze excela. Grupa kontrolingu jest teraz lepiej zorganizowana, co skutkuje szybszym przetwarzaniem przychodzących zapytań.”

Eduard C. Kutyma, Managing Director